Cum am promis in fiecare zi o sa scriu despre un model Dacia, astazi este momentul ca mezinul familiei sa treacă în lumina reflectoarelor, va prezint ... Dacia...Sandero! (aplauze aici)
Aceasta mașină este luptătorul propus de cei de la Renault-Dacia sa lupte in arena nemiloasa numita aglomerare urbana, dar in stilul clasic Dacia nu se putea sa fie doar o masina mica de oras.
Având dimensiuni măricele pentru clasa în care se lupta Sandero este totuși o mașina mica, transformând dezavantajul platformei Logan într-un atu, și anume prețul mic de achiziție (deși este mai scumpa ca sora ei mai mare), fiabilitate deja recunoscuta și cel mai mare spațiu interior din clasa mica.
Exterior
Aici Sandero a adus o adevărată revoluție la apariția ei, designul este tineresc mult mai atent creionat fata de vechiul Logan.
Sandero se prezintă ca un hatchback modern cu blocuri optice alungite spre parbriz, pasajele roților si conturul in forma de val întors, care domina flancurile caroseriei, toate aceste creionează un design care inspira dinamism și robustețe.
Apreciem deasemenea prezenta oglinzilor laterale de mari dimensiuni care ajuta foarte mult la manevrele de parcare, grila schimbata a radiatorului și noul design al barelor de protecție.
Interior
Aici s-a produs cea mai mare schimbare la aceasta mașină, deși aproape toate elementele le găsim și pe celelalte modele din gama, în anul 2008 când s-a lansat mașina, interiorul era un mare salt calitativ cât și stilistic al celor de la Dacia.
Viata la bordul unei Dacia Sandero este frumoasa, materialele nu sunt cele mai fine, dar sunt bine asamblate și cel mai probabil vor trece cu bine testul timpului.
Planșa de bord este simpla cu o ergonomie perfectibila, comenzile pentru geamurile electrice, deși nu foarte incomode, nu au ce cauta pe planșa de bord iar comada sistemului de ventilație este plasata mult prea jos și va necesita timp de acomodare și poate chiar distrage atenția șoferului de la carosabil.
Dar exista și părți bune, Sandero este prima Dacie care are coloana de direcție reglabila, doar pe verticala din păcate, scaun șofer reglabil pe înălțime și bancheta spate rabatabila.
Condus
Din păcate nu am reușit sa fac un test drive cu Sandero, cel mai probabil mașina va fi un pic mai sportiva decât celelalte modele din gama, dar platforma de Logan nu promite multe în ceea ce privește sportivitatea.
Remarcam apariția motorului 1.2 16V care este o alegere decenta pentru aceasta mașină, oferind un sprint de la 0-100 în 13,6 secunde și viteza maxima de 161km/h toate acestea la un consum mediu de doar 5,9 l/100km parcurși.
Concluzii
O mașină frumoasa, propusa la un preț corect, cu o dotare standard suficienta pentru călătorii efectuate în siguranța și confort, la care se adaugă și portbagajul mare ce va permite transportarea tuturor bagajelor de care aveți nevoie pentru o călătorie la distanta.
Oferta Rabla 2011- Sandero Laureate la 6400 euro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu