Acum o s vorbesc despre masina proprietate personala pe care am avut 3 ani timp s-o testez.
Prima impresie cand am vazut masina in reprezentanta a fost ca ma urc intr-o masina americana, nu o masina care inca vrea sa-si pastreze sangele german, impresie care mi-a fost spulberata dupa primul test-drive.
Dar sa incepem cu interiorul hot-hatch-ului Opel Astra este defnit de confortul dat de scaunele destul de incapatoare si care se pot regla pe toate unghiurile precum si de calitatea foarte buna a materialelor folosite si de spatiu abundent, pentru o masina din clasa sa.
La exterior masina are un design care duce mai mult spre America, conturata din unghiuri ascutite si imprimand o imagine foarte agresiva pe retina, probabil datorita spatiilor mari de admisie a aerului in radiator care denota o sportivitate foarte buna.
Tinuta de drum a masinii este impecabila, dupa 3 ani de condus zilnic atat in oras cat si extra-urban nu pot gasi vre-o problema cu tinuta de drum a acestei masini directia este precisa iar masina are o raza de barcare destul de mica ceea ce o face foarte folositoare in traficul de oras, mai ales daca ne gandim la dimensiunile masinii de 4,29 m.
Motorul, din pacate al meu este 1.4 twinport ECOTEC, motor care totusi are 90CP si un cuplu de 125Nm, motor care nu poate fi sub nici o forma clasificat ca fiind sportiv, dar care are un consum relativ mic 8l/100km urban consum real dovedit in aproape 30.000km parcursi in oras si un consum extra-urban de 6l/100km, valori bune pentru un motor de 1.4 si 90CP.
Concluzie Opel Astra este o masina buna pentru pretul destul de redus, masina incepe de la 14.500 euro, si confortul si economia care o ofera.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu